Sambutan Jubli Emas Sempena 50 tahun

Di hari Jumaat yang penuh barakah ini, saya tertarik nak memepromosikan satu majlis, bersempena dengan usia sekolah berkenaan yang sudah menjangkau 50 tahun.. WOW.. apa yang saya kagum kerana sekolah ini merupakan sekolah agama rakyat (SAR), bukan sekolah bantuan penuh kerajaan.. Kita doa semoga suatu hari nanti jika dapat menjadi sekolah agama bantuan kerajaan(SABK).. Insyaallah..

Ok berbalik kepada majlis tersebut yang akan diadakan pada 12-14 Disember 2014.. Iaitu diadakan selama 3 hari.. Anda boleh datang bersama keluarga.. kerana antara aktivit  menarik yang diadakan adalah forum perdana, pameran dan jualan, motivasi pelajar cemerlang oleh ustaz zamri MANTOP tv9.. dan penyanyi kumpulan nasyid iaitu UNIC & DEVOTESS.. Yang paling best Kenduri rakyat, ahahha,, sapa nak makan free mai laa terjah sini.. :D kenduri tu 2 hari iaitu pada hari sabtu dan ahad..






Haa,, berita gembira kepada peniaga-peniaga yang ingin membuka gerai jualan pada hari tersebut.. maka boleh hubungi pada talian seperti di atas.. Peluang untuk anda meluaskan empayar perniagaan anda.. Insya allah :D

Jika ada hamba allah yang pemurah dan penyayang :D dialu-alukan untuk menyumbangkan dana.. Insya allah sedikit dana daripada anda semua, allah akan limpah kan dengan jutaan kali rezeki.. amin.. Sumbangan anda boleh disalurkan ke akaun berikut :-


Akaun Pembangunan SMA Diniah Islamiah
Nombor Akaun 02048010048496 (Bank Islam Malaysia Berhad )



1-1=10
Andai kata wang itu bernyawa dan mampu bersuara dia akan berkata kepada kita , "Setiap seringgit yang tuan sedekahkan pasti dan pasti akan kembali sepuluh kali ganda."

"Bukan setakat mendapat balasan sepuluh kali ganda malah tuan akan terhindar daripada bala.Rezeki tuan akan melimpah.Memudahkan jodoh.Dan kesihatan tuan bertambah baik!" Sambung wang lagi.

 

0 comments: